Monday, May 24, 2010

Gelas apa pulak pasni...??

Dah lama tak posting pasal gelas dalam blog aku ni...asyik dengar botol berdarah jer keluar blog kenkawan...bukan sampai sakit kepala dengarnya, sakit gigi pun ada...pedih mata, menggigil pun ada..itu lah dunia koleksi malaya...itu baru bab botol, belum pinggan, tin, signboard, perabot, kotak rokok, dan mcm2 lagi la..tinggal nak gila jer belum..tak mintak pun...haahaaa...

Gelas plastik yg aku posting ni bukan gelas plastik berdarah pulak..jangan salah faham..cuma nak info dari kenkawan ada berapa lagi gelas yg keluar sempena Hari Pertabalan DYMM Sultan Perak ni jer...manatau Pepsi, 7up, Sinalco, Kickapoo pun ada keluarkan gelas untuk hari pertabalan ini...?? Setakat ni jer aku dapat 2 biji, satu gelas plastik Coke Malaya, satu lagi F&N Sarsi.. tanya seller2 pun takde jumpa yg lain lagi...




Papahal pun kalau kenkawan ada info, boleh share sama2..mungkin ada lagi yang lain..lupa letak mana ker..barang tu kat kampung ker...ada dalam kotak ker...sama2 kita tunggu...

2 comments:

s820 said...

Fitri, 9hb disember... hari jadi kakak aku...cuma bukan tahun tu. Hehe...

Fitri Osman said...

kena dapatkan dan bagi hadiah kat akak tu...heee..hee