Monday, May 31, 2010

Buah tangan dari kedai besi buruk lagi...

Cuti 3 hari baru ni aku balik kampung lagi...jalan lama dan highway sesak jugak...jadi semalam pagi aku lepak lokain ipoh jer ( memory lane ) .. banyak barang bonus aku tak dapat mungkin aku lewat sampai, masa tu pun dah kat pukul 8 pagi.. biasanya 10 minit sebelum pukul 7 pagi aku dah sampai.. aku pun tak la kecewa sgt sebab sehari sebelum tu ( sabtu ) aku dah ada buah tangan dari kedai besi buruk...itu macha sudah banyak kali call, " abang bila mau angkat lu punya barang....ini hari ada orang lain sudah mau beli..." tapi itu macha banyak baik dgn aku, dia tak kasi itu orang punya... dia simpan utk aku walaupun mamat tu dah goreng banyak kali sampai dia sudah offer $$$ woo.... wahhh...dasyat la mamat tu... tapi sebenarnya mamat tu dah perasan beg plastik sampah hitam ni ada barang baik kat tepi kaunter kontena tu.. macha pulak letak kat luar kaunter dia sebab ingat aku datang ambik cuti Wesak hari tu, yg aku pulak ingat macha tu tutup kedai cuti Wesak.. paling bestnya mamat tu siap cakap aku tak jadik ambik.. nasib baik macha tu call aku cepat2... susah mau dapat macha mcm ni woo...


Buah tangan yg ada dalam beg plastik hitam ni yg di maksudkan aku tu ni le barangnya.. botol plastik tapak hitam dan hijau 1.25 L ... ada le kat 15 biji... ada macam2 jenis jenama minuman karbonat..gambar yang aku ambik ni pagi tadi dalam boot kereta aku, masa tu nak ambik kasut kerja aku.. tak sempat nak bawak masuk ke rumah aku lagi... apa barang yg aku dapat kenkawan tunggu posting aku akan datang......

1 comment:

BR said...
This comment has been removed by a blog administrator.