Monday, July 13, 2009

Water Colour Panda Brand yg old skool

Kalau ada beg old skool cap Panda , kali ni giliran water colour cap Panda pula muncul dalam blog saya ni..Ramai bro2, akak2, otai2 pasti pernah pakai water colour ini waktu di bangku sekolah dula-dula..Mungkin antara miker semua pro mengguna water colour ini dan mungkin antaranya skang dah jadi pelukis negara setelah memakai water colour Panda Brand ini..Seingat saya tahun 1991-1992, saya memang guna water colour jenis ini sebelum brand Buncho..Itu pun abang saya yg rekeman brand ini sbb sebelum tu saya dah pakai water colour yg kotaknya warna biru2 muda dan gelap,ada gambar brushes2 skit tapi tak ingat brand apa..Harganya pun paling murah skali..





Water colour old skool yg saya punya ini terdapat 12 warna. Tak silap saya ada yg 24 warna, kotaknye panjang lagi..Kalau ada sesaper collector water colour tolong refresh balik info utk saya..



Ni bahagian dalamnye yg masih ada plastik air bubble..Jari korang pasti geram nak letup2-kan plastik air bubble ni sbb masa aku dapat water colour ni ada kat 10 air bubble dah aku letupkan..Rasanye dula2 korang punya water colour pasti plastik air bubble korang kerjakan jugak..




Condition pembalut pada setiap water colour dan penutupnya semua dalam keadaan baik..Takde yg koyak atau hilang..Isi warna dalamnye juga masih baik dan tidak keras..Bau warnannye still mcm dulu, ada tengit2 skit tapi ikut labeling kotak water colour ini tulis non-toxic…itulah sedikit sebanyak info dan gambar tentang water colour old skool Panda Brand keluran Tianjin, China model ini..Mungkin ada water colour Panda Brand packing baru di pasaran skang ???

1 comment:

rimanilzah said...

yg biru tu jenama guitar. water color skrg tak mcm yg dulu. yg skrg tak smooth dan banyak air.