Monday, June 15, 2009

Top Trumps H.P GIANTS..



Semalam jalan2 Ampcorp Mall wusha2 barang old skool..Boleh lak terjumpa playing cards Top Trumps ni..Tunggu lagi, sambar cepat le..Ada 1 je, takde lain nyonya tu cakap..Dalam card semua complete, takde yg hilang..Kotak je nampak koyak sikit kat bucu2nye. Biasa le, dah bertahun2 usianye, lebih kurang sebaya aku je...Skang bertambah koleksi top trumps aku..Yg aku ada terkini skang HP Giants,Super Dragsters dan Military Aircraft..Byk lagi yg perlu dicari pasni..Harap2 dapat..

3 comments:

manok said...

sempoi la bro..klu ade lg,jual la 1 set.dulu main yg kereta kebal,heli,moto n mcm2 lg.game monopoly cina gemok kepala botak xdeke.hehehe

Fitri Osman said...

cina botak ada tapi tak complete...lain kali saya complete..ada extra saya kasitau...

kermitt said...

hadoi oldskool ni broo.. terkenang kenang zaman budak2 dulu lawan sapa hp paling besar.. huhuhu keter kebal la kapal terbang lah.. kalau dpt complete set perghhh... bagitau saya ekk.. huhu