Thursday, June 18, 2009

Tin toy Helicopter Police



Ini koleksi tin toy pertama yg aku ada..sejak aku lahir tak pernah pun aku ada mainan old skool yg diperbuat dpd tin..yg bestnye time aku dapat heli police ni ada 2bijik yg sama design..Dua2 aku sapu dan 1 biji telah aku telah jual di mudah.my. So tinggal le yg sebijik ni..Sbb aku jual nak buat modal cari barang old skool yg lain plak..


Cuma ada skit kecacatan pada heli ni, tempat pemulas takde tapi mesinnye ok cun lagi..Kadang2 gian tu pulas pakai playar kecik je kat batang terkuar tu sbb anak aku nak sgt tengok heli ni kipasnye pusing..Yg aku jual tu memang complete, takde yg cacat..


Nampak tak tulisan kat ekor belakang kipas tu.." Danger Keep Away "..haa..haaa..Made in China..skrg ni tengah wusha2 lagi tin toy yg lain mana tau dapat harga yg sempoi seperti harga yg aku dapat 2 biji heli ni..mustahil tidak??? aku dapat heli ni pun kat kedai barang terpakai..mula2 wusha dalam kedai secondhand ni memang tak sempoi langsung (area kat Sentosa)..takde yg old skool..berbau kedainye..boleh terselit lak dalam rak celah2 anak patung yg dah hapak tu..murah gila pekerja Bangla tu kira dgn aku..memang luck..

1 comment:

rimanilzah said...
This comment has been removed by a blog administrator.