Tuesday, June 16, 2009

Cawan plastik Coca-Cola KFC




Cawan plastik Coca-Cola KFC ni aku dapat dari bro Lob sekitar 2001 dulu..Sampai sekarang, design yg lain haram tak jumpa langsung..Ni satu je yg aku ada..Masa dapat cawan ni,info yg aku dpt dari Lob cawan ni dulu2 kalo gi KFC boleh dapat cawan ni..Design pd cawan ni terdapat game blok yg diwatak kartun the Inspector,Pink Panther dan Deux2 yg akan melalui jalan yg berblok-blok..Kita pun boleh join skali dalam game blok ni..Selain tu,design cawan ni dibuat pada tahun 1981 seperti tertera di tepi dan bawah tapak cawan ni..Yg saya dapat info cit-cat dari King coke iaitu otai En.Kamil, maybe ada 5 set design cawan plastik Coca-Cola KFC..Bro en.Kamil,nanti upload foto set2 cawan palstik Coca-Cola KFC siap cerita sejarahnye skali..Tak sabar rasanye nak lihat set2nye..Ada kesempatan nanti saya upload yg lain lagi cawan plastik Coca-Cola old skool yg aku ada..

No comments: