Sunday, June 26, 2011

Sedapnya air oren...

Dua hari lepas aku pulang ke kampung. Macam biasa la singgah sekejap kedai besi buruk. Dah lama tak jumpa abg tu. Dulu datang sebab ada barang menunggu. Kali ni saje jenguk2 kot-kot ada barang lain yang tak di sangka. Memang ada tapi dia yang punya. Kawan abg tu buat bekal air masak ke tempat kerja. Tak perlu aku buang masa yang lama, hanya 5 minit lebih kurang, aku berjaya menukar hak milik botol plastik yang berisi air masak kepada aku dengan bermodalkan RM 5 jer. Gembira hati rasanya dan masa menerus semula perjalanan pulang tu terbayang kalau botol ini masih berisi air orennya, sudah pasti enak di minum dengan dicampur ketulan ais lebih2 lagi 2-3 hari ni cuaca panas terik skit.

Pet bottle 2 Liter minuman F&N Oren Crush berkarbonat ( bontot bawah tapak hitam ) masih kondisi baik, tak kemek sana sini. Dah bertahun lama jugak mencari, akhirnya berjaya.






Masih memburu banyak lagi perisa dan jenama pet bottle ( bontot bawah tapak hitam ) lebih2 lagi 2 - 2.25 liter yang semakin sukar sekarang.




3 comments:

iaryylr said...

wah! best nie Bro, best ni Bro!. Ini dulu paling giant kan?

MgtBobber said...

Memang sedaaapp!! King pet bottle la kau bro!!

Fitri Osman said...

iaryylr...mungkin ada 2.25 L ?

mgtbobber.. bukan la....!!