Friday, July 8, 2011

Lama tak main benda ni...

Tak salah kalau simpan mainan mcm ni dalam koleksi mainan anda dulu-dulu. Bukan senang nak dapat patern macam ni lagi. Banyak aku dapat tapi kebanyakannya sudah reput di makan usia. Hanya ini yang sesuai untuk dipostingkan.




Di hati memang nak buka sarung plastik ini sebab dah lama tak layan mainan ini tapi sayang le pulak :)

4 comments:

MgtBobber said...

Pehh! Teringat dulu-dulu, memang bapak aku ada beli dam ular belakang dam Haji sebijik dalam plastik macam ni.. Bestt!!

Pak Haji said...

Tak salah lah simpan mainan macam ni....mmg syok collect mainan old skool mcm ni....i like!!

wangseggetjb said...

jom ajk kengkawan buat pertandigan dam ular..asik catur je...dam ular layan gak..haha

Fitri Osman said...

Mgtbobber...masih ingat dikau.

Pakhaji..simpan....

Wangseggetjb..nanti ada garage / tradefair kita main..hehehe