Thursday, July 7, 2011

Akan datang pulak...

Walaupun Garage Sale 2011 Anggerik Mall sudah 4 hari berlalu, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada penganjur iaitu kak Liza 'Kedai Ipoh Loken ' yang berhempas pulas menjayakan penganjuran ini. Penganjuran kali ni amat bermakna buat saya dan rakan-rakan saya kerana secara tak langsung telah mengenali peniaga2 yang kebanyakannya juga adalah ' collector ' juga baik PML, botol, toys, buku dan banyak lagi lah. Terima kasih kepada pengunjung2 yang telah datang ke Anggerik Mall tempohari dan kebanyakannya juga peminat garage sale, barang lama, PML, botol, bloggers, silent readers dan new collector pun turut hadir.




Harap maaf sekiranya ada kesilapan, terkasar atau terlupa dari saya kepada penganjur, peniaga2 garage, pengunjung dan rakan2 se-table. Akan datang pulak Garage Sale, kita jumpa lagi..

Kalau nak layan lagi gambar2 suasana tempohari Garage Sale, sila melayari blog Kak Liza
http://kedaiipohloken.blogspot.com/ atau blog Mie Coke http://wangseggetjb.blogspot.com/


1 comment:

Iaryylr said...

sayang saya tidak dapat datang pada waktu puncak, Insyallah dilain waktu bersua kembali, best juga dapat beberapa barang baik hari itu.Tahniah kepada semua!