Saturday, August 21, 2010

Bila-bila, dimana jua.....

Bila-bila, dimana jua....Kordial F&N.. baik bulan puasa atau hari2 biasa kalau dahaga di bancuh kordial ni pasti terangkat tekak...cuba lah sekarang!!! Rasanya puasa tahun lepas, saya ada posting kordial F&N perisa Sirap Ros. Tahun ni pulak perisa Rut Bir dan Oren Squash...

Kordial F&N Rut Bir..



Kordial F&N Skuas Oren...



Setakat ini aku berjaya memiliki 3 perisa kordial F&N yang masih dalam keadaan baik juga laa...Kordial ini masih terdapat pelbagai perisa lagi menurut kenkawan saya...pernah saya terlihat iklan kordial ini pada majalah wanita keluaran JUN 1982...




Akan datang kalau saya dapat perisa yg lain pulak, saya posting.. Untuk mendapat botol kordial ini yg kosong dan tidak berlabel tak le susah sangat berbanding yg masih ada kandungannya lagi...

7 comments:

iaryylr said...

Bro, memang cun ,rasanya dalam kaca lebih sedap dan wangi , ada botol ribena kaca ke, baru beberapa tahun kena tukar plastik....

Fitri Osman said...

ye bro...botol ribena dulu ada yg kaca..kertas label hilang la...

en mat said...

zaman 70 an & 80 an kalau Raya takde FN sirap oren cordial macam tak lengkap la rumah orang tu sambut raya...

frightrice said...

amboi kompelit semua :)

en mat said...

barang wajib, mesti ada time beraya zaman dulu yeop, oren squash F & N.

Fitri Osman said...

en.mat
raya tahun ni aku nak bukak bancuh kasi jamu kawan2..ada berani?? hhaaahaaa....

frigtrice..
banyak lagi di cari...pelan2...

Fitri Osman said...
This comment has been removed by the author.