Tuesday, February 8, 2011

Ada korek2 ke cuti raya cina?

Ermmm...ini yang sempat korek..Tak terbenam dalam tanah pun, separuh botol je duduk dalam tanah. Dapat di tepi-tepi kedai runcit kampung yang telah hampir 20 tahun tutup. Kedai itu adalah kepunyaan nenek kepada bini adik bongsu saya di Gopeng, Perak.


Dalam kedai tersebut belum masuk lagi. Berkunci.....kuncinya ada kat neneknya.Neneknya takde hari tu sebab pergi ke kampung sebelah..Ada beberapa botol dan tin susu tepung lama di sekitar tepi kedai tersebut yg sudah rosak. Ini je serpihan yg masih selamat di bawa pulang. Hujung bulan ini insyaAllah repeat balik kedai tersebut.

5 comments:

acidwelding said...

perghh botol cantik lebel cantik,tempat cantik.tu belum basuh lagi tu kalau dah basuh lagi cantik.kalau dapat masuk dalam lagi cantik ,makan tak habis tu.lagi satu tu botol ridsect ke?

iaryylr said...

Bro, kamik tungguk kesinambungan inik kembaraan...

MgtBobber said...

Hah! Dah mula daahh!!

MgtBobber said...

iaryylr.. kitak teringin korek tanah ka tok?? ngegeh kitak tok! hahahaa!!

Fitri Osman said...

BRO ACIDWELDING.. aku dah basuh daa..memang tak sabar nak masuk dalam kedai tu. Intai2 celah lobang papan tu ada le nampak ada rak, poster atau signboard Dunhill. Lain2 tak nampak sebab gelap kat dalam kedai tu. Botol ridsect tu bro..

BRO IARYYLR.. tungguk kesinambungan. Jangan pergik manak2..hehehe...

BRO MGTBOBBER.. mula dah? hahaha.. kebetulan jer.