Thursday, October 22, 2009

Pam spray lama nyamuk,langau dan sekutunya...

Sebut nyamuk, lalat atau langau2 ke pasti korang tak senang hati kan..Pasal tu lah takde orang nak buat spesis ni koleksinya..haa..haa..aa..Zaman sekarang pakai jari dan tekan saje, pasti mati binatang ini..zaman dulu2 kalau ada duit pakai pam mcm ni..




Caranya senang je, isi minyak tanah...pastu hala kat mana suka..Tarik dan tolak mcm nak pam tayar basikal...menyembur le minyak tu mcm semburan tin spray Ridsect...zaman aku kecik2 bunuh nyamuk, lalat pakai tangan je...




Pam spray lama yang aku dapat ni model lama jenama Harry Brand..Tin kecik macam panjut tu la tempat isi minyak tanah...Ada macam2 jenama zaman dulu..paling top buatan England...Botol kuning ni pulak antara jenama cecair racun pam spray lama ini..Cap King kong...Rasa2 malas nak beli minyak tanah, pakai le cecair racun ini...





Kepada bro Kamil ( http://akhaba.blogspot.com/ ), berminat ke barang old skool ni..?? hee..eee..ee....

1 comment:

ahmadkamil said...

sebelum kedatangan spray ni, orang zaman dulu kreatif, petang-petang bakor sabut kelapa nak halau nyamuk.