Thursday, November 3, 2011

Kelazatan di musim hujan

Sekarang ni tengah musim hujan. Pagi tak petang tak malam asyik hujan jer. Paling tercabar di musim hujan ni dengan cuaca yang sejuk di malam hari apabila perut asyik bergendang jer nak makan. Masa ni le nak bantai mee maggi macam si mamat kat bawah ni.



" Cepat di masak, sedap di makan " Trademark sampai le sekarang. Gambar si mamat nak belahap mee maggi ni aku ambil dari iklan dalam majalah wanita tahun 1990. Pernah tak anda dapat ' free gift " dari mee maggi seperti pemadam getah, klip kertas atau kanta pembesar sekitar tahun 1990-an dulu ? Mungkin anda ingat lagi kan....



Yang ni jer aku dapat simpan. Apa2 pun hati-hati di musim hujan ini. Banyak2 simpan stok mee maggi supaya tidak berebut nak makan mee maggi nanti dan " Selamat menyambut Hari Raya Aidil-Adha "...


3 comments:

Spallan said...

terbaikkk ni bro.... "mee maggi, cepat diamsak, sedap di makan..." diulang banyak kali sehing fade. tak boleh lupa tu bro. syabas. and, Selamat Hari Raya Aidil Adha.

iaryylr said...

wah! pemadam maggi yang paling tak tahan tu Bro! pergh! pernah nampak tapi tidak ingat....

Fitri Osman said...

bro Spallan.
Selamat Hari Raya Aidil Adha...Terima kasih.

bro iaryllr.
Pasti ingat selepas ini..hehehe..